Mostové váhy so železobetónovou konštrukciou vyrábame v nájazdovom alebo zapustenom vyhotovení. Výsledná konštrukcia je monolytický železobetónový most vystužený oceľou.
Pri nájazdovom prevedení mostovej váhy je váha umiestnená na povrch, nájazdová výška váhy je len 45cm.
Cestná mostová váha do 30.000kg nájazdová (nadúrovňová) železobetónová konštrukcia pre váženie nákladných automobilov.
Cestná mostová váha do 50.000kg nájazdová (nadúrovňová) železobetónová konštrukcia pre váženie nákladných automobilov.
Cestná mostová váha do 60.000kg nájazdová (nadúrovňová) železobetónová konštrukcia pre váženie nákladných automobilov.
Pri zapustenom prevedení mostovej váhy je váha v úrovni terénu, stavebná výška váhy je len 45cm.
Cestná mostová váha do 30.000kg železobetónová konštrukcia zabudovaná (zapustená) pre váženie nákladných automobilov.
Cestná mostová váha do 50.000kg železobetónová konštrukcia stabilne zabudovaná (zapustená) pre váženie nákladných automobilov.
Cestná mostová váha do 60.000kg železobetónová konštrukcia stabilne zabudovaná (zapustená) pre váženie nákladných automobilov.
rozmery mostovej váhy | max. váživosť | dielik |
---|---|---|
8 x 3 m | 40 t | 20 kg |
16 x 3 m | 60 t | 20 kg |
18 x 3 m | 60 t | 20 kg |
Snímače síl sú veľmi citlivé lineárne senzory, o ktoré sa opiera konštrukcia. Pri nájazde nákladného vozidla na konštrukciu sa jeho hmotnosť vo forme tiažovej sily prenáša na tieto senzory, ktoré prevádzajú silu na elektronický signál k ďalšiemu spracovaniu vo vyhodnocovacej vážiacej jednotke. Tá okrem samotného zobrazenia nameranej hodnoty umožnuje prepojenie na počítačový systém zákazníka. Vyhodnocovacia jednotka sa štandardne dodáva s výstupom na PC. U mostových váh sa používajú hermeticky uzavreté snímače síl, chránené proti vlhkosti, prachu a vode. Snímače dodávame značky Utilcell, alebo Zemic s európskou homologáciou a s platnosťou pre celú Slovenskú republiku. Tieto snímače vyrobené v EU sú zárukou stálosti, presnosti a dlhej životnosti váhy.
Montáž a inštalácia mostových váh zo železobetónu je veľmi rýchla a bezproblémová. Železobetónová konštrukcia je na bežnom nákladnom vozidle s návesom dopravená na miesto montáže. Tu sa vyloží na miesto určenia a diely sa spoja. Všetko zariadi váharská firma za jeden, maximálne dva dni. Nasledujú dokončovacie stavebné práce ako sú nájazdové rampy a okolie jamy. Po dokončení montáže sa prevedie justáž váhy etalónmi, overenie, zaškolenie obsluhy a predanie diela do užívania.